4.12.05

ATV yapımı zıvana

Abiler dün bakıverdiydim yayın akışına atv.com.tr'den, baktık 23:45'i gösteriyor Dikkat Şahan Çıkabilir için. Ulen neyise de açtık TV'yi kurulduk baş köşeye taşak maşak yaydık böyle üzerimize afiyet; saat oldu 23:45, dedi ATV yok yok. Saat 00:05 diye bi inatlaştı bu Şahan için, 00:05'i bekleye koyulduk. Ben dedim yok yok ben sana sçarım. Oldu mu saat 00:05 bu esnada. Ben bakar ekrana, yok arkadaş Şahan mahan. Ulen dedim ben okkalı sçarım senin ekranına TV'den bozma seni. Neyse ki saat ne zaman 00:25 oldu, işte o zaman Şahan hasıl oldu, izledik vesselam.

İnsan internet sayfasında 23:45, TV'de ise 00:05'te başlayacağını vaat ettiği programı 00:25'te başlatırsa, evet.

---

salak -ğı isim
Giyinişinden, konuşma ve davranışlarından seviyesiz, dengesiz ve saf olduğu anlaşılan kimse.
(Kaynak: Güncel Türkçe Sözlük, Türk Dil Kurumu)

Yorumlar falan: Yorum Gönder



<< Gersin geriye